سلام ،به حساب کاربری خود وارد شوید
ثبت نام کنید
حمایت از خریداران

از خرید شما حمایت می کنیم...

 

    نحوه حمایت از خریداران در صنایع بافندگی ارکید!

شما با اطمینان خرید کنید، ما تضمین می کنیم سفارش خود را به موقع و مطابق آنچه که در تصویر و شرح کالا عنوان شده است دریافت خواهید کرد.

 

اطلاعات حساب بانکی شما در سایت بافندگی ارکید دریافت نمی شود، ما مبلغ فاکتور را به سایت بانک ارجاع می دهیم و شما اطلاعات پرداخت خود را در سایت بانک ارائه می کنید که امنیت آن از قبل توسط گواهی امنیتی SSL و تدابیر امنیتی بانک تضمین شده است.

چنانچه سفارش شما در موعد مقرر ارسال نشود، تمام مبلغ پرداختی تان توسط سایت بافندگی ارکید عودت خواهد شد.

چنانچه کالای دریافتی شما با توصیفات ذکر شده مغایرت داشته باشد و از خرید خود راضی نباشید، می توانید مبلغ پرداختی تان را از سایت بافندگی ارکید پس بگیرید.

 

    قوانین حمایت از خریداران بافندگی ارکید به چه نحو است؟

مرحله اول: چنانچه کالای خریداری شده را ظرف موعد مقرر تحویل نگرفته اید

پس از ورود به پنل کاربری ابتدا با ارسال پیام، شرکت را از موضوع مطلع کنید ، شرکت بافندگی ارکید موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.

مرحله دوم: چنانچه کالا را دریافت نموده اید ولی با مشخصات ارائه شده در سایت مطابقت ندارد

در این مورد با شرکت وارد مذاکره شوید، در این شرایط شرکت با هزینه خود اقدام به دریافت کالا از شما کرده و با رضایت شما هزینه پرداختی شما را عودت خواهد کرد.

ارسال به سراسر کشور
مطابقت محصول با اطلاعات
تضمین ارسال به موقع سفارش
تضمین امنیت خرید
خدمات خریداران
درباره ارکید

بافندگی ناصر صنایع بافندگی ارکید,بافندگی ارکید,بافندگی,ارکید,بافندگی ناصر,بافندگی ناصر سابق,ناصر سابق,نوار ناصر,نوار ناصر سابق,صنایع ناصر سابق,صنایع ارکید,نوار پرده ارکید,نوار پرده ناصر سابق,پرده ارکید,نوار پرده ارکید,ناصر ارکید,ارکید ناصر,ارکید ناصر سابق,سابق ناصر,ناصر,نساجی ناصر,3 نساجی,4 نساجی,2 نساجی,پاپپیون نساجی,نوار سوزنی,صادراتی نفیس,سپید پاپیونی,روفلت,3 چین,بافت سوزنی,بافت نساجی,تولید کننده نوار پرد

© Copyright 2024 PLUSNET. All Rights Reserved.